Şubat 23, 2012

Kito(Gito) Yaylası

İnternette dolaşırken keşfettiğim bir yer Koçira..

http://www.kocira.com/ 

Çok uzun zaman geçti üzerinden.. Oralarda okudum, bitirdim, döndüm, işe başladım,.. Gerçekleştiremediğim bir hayal olarak kaldı benim için Koçira ve Kito(Gito) Yaylası.. Koçira'da konaklayanların yorumlarını okudukça içiniz ısınıyor. Doğasının güzelliği su götürmez bir gerçekken, insanlarının güzelliği de sarıyor sanki sizi.. İçimde, elime geçen ilk fırsatı değerlendirip, kendimi yeşile ve gökyüzüne bırakma heyecanını duyabiliyorum.

Kito(Gito) el değmemiş bir Karadeniz şiiri gibi benim için..
Mis gibi..
Mutluluk gibi..
Sırtüstü uzanıp hayal etmek gibi..

Karmate - Hasta Oldum Derdune


Volkan Konak - Hey Gidi  Karadeniz


Oynayin uşaklar oynayin gayri
Horonu ibadet sayacak Tanrı

Fuat Saka - Askaros Deresi



Fuat Saka - Potpori


Yorum Gönder