Mart 08, 2012

Bırak allasen!

Bugün "Dünya Kadınlar Günü" öyle diyorlar.
Kutlu olsun!
Geçen yıldan bu yana değişen bir şeyler var mı diye bakıyorum şöyle. 
Göremiyorum nedense.
Biraz daha dikkatli bakıyorum, bakıyorum,..
Yine göremiyorum.
Neden göremiyorum sahi?

Merak ediyorum sonra..
Özel günlerde kutlama yapıldığını gördüm hep, ya da mutluluk gördüm, güleç yüzler gördüm..
"Dünya Kadınlar Günü"nde neden göremiyorum bütün bunları?
Bir de haber çıkmış, günün anlam ve önemine istinaden - "Dünya Kadınlar Günü"nde yine infaz! - http://www.cnnturk.com/2012/turkiye/03/08/kadinlar.gununde.yine.infaz/652210.0/index.html
Bugün onların günü, öldürmeyelim ya da az dövelim, 
bir gün de olsa gülsün garibanlar mı demeli?
Ya da
Kazakistan'da bu yıl yapıldığı gibi, 7-8 Mart günlerinde 
kadın şoförlere ceza kesmemek gibi harika(!) bir hediye mi vermeli kadınlara?

Kutlama allasen bugünümü ve kişisel sınırlarıma da tecavüz etme!
Hey sen!
Sana diyorum sana!
Hiçbir şey olmadan önce sadece insan ol kafi..
Sen insan olunca acılar biraz daha azalacak.

Belki de bugünün adını "Dünya Kadınlarını Anma Günü" olarak değiştirmeliyiz;
kocasının, babasının, ağabeyinin, erkek kardeşinin eliyle öldürülen kadınlar için,
tecavüz edilip öldürülen kadınlar için,
daha bebeyken zorla evlendirilerek yaşarken öldürülen kız çocukları için,
Pakistan'da suratlarına kezzap atılan kadınlar için,
amcasının, sokaktaki adamın,.. tecavüzüne uğrayıp namusu öldürülerek temizlenen kadınlar için,
recm cezasına çarptırılan kadınlar için, 
"ismini kaybeden" N.Ç. ve daha niceleri için,

 daha manidar olmaz mı, ne dersiniz?


"Aşk böyleyse sevmeyin beni.."



Yorum Gönder