Mart 12, 2012

"Hayat çok güzel olsun.." dedim vee..

Sıradan bir "çatlakesmer" yazışmasıydı aklımdaki aslında.. Ama nedense, birden, hayatımı oluşturan diğer renklerden de katmak istedim işin içine.. Bu katıştırma işinde kanımdaki malt tanecikleri ile karışık etanolün rolü neydi bilemiyorum tabii (: Velhasıl kelam ben onlara tek bir cümlecik yolladım, onlarsa normal karşıladılar, tedirgin oldular, aradılar.. Komiktiler, ben sevdim..

Fotoğraf: kızılkıyamet
İşte pek "sevgili"lerimin karşılıkları:

- "Aşk dolsun.." (çatlakesmer)
- "Öyle olsun.. Hepimiz için.. Her şey yolunda mı?" (yeşilelma)
- "Olabilir belki.. Bir sorun mu var?" (kaktüs)
- "Sapık mısın kızım sen, hayat güzel olsun falan? Yerim ben seni, canın sıkıldı sardın bana. Ben konuşmak istiyorum müsait olunca ara." (çilli)
- "Eveeeeeet" (balıkkızı)
- "Sana da" (ankaraarmudu)
- "Sana da kuzu.. Ben gece rüyamda seni gördüm. Bugün, şimdi ararım, az sonra derken mesaj atman dolayısıyla aramak istedim. İyisin en azından dikkat et kendine. İyi geceler. " (zencefil)
- "Çiçek" (güzelsurat)

Aslında hayat basitleştikçe anlamlanıyor sanki.. Bir cümleye karşılık yalın şeyler bekliyoruz belki de.. Dallandırmadan, ne geliyorsa öyle, içten,..


Fotoğraf: kızılkıyamet

İnsanın bir gökkuşağına sahip olması ne güzel.. Hele ki benim sahip olduğum gibi yedi renkten daha fazlasından oluşuyorsa! Renklerimi seviyorum..

Varlığınıza minnettarım..

Hayat gerçekten çok güzel olsun..
- "Bence de" (kızılkıyamet)


Yorum Gönder