Mayıs 30, 2012

Tanrı ile konuşmalar - 1

K: Kızıl
T: Tanrı

K: - Biliyor musun, kendimle ilgili düşündüğüm zamanlar oluyor bazen.. Tamam, itiraf ediyorum, bazen değil sıklıkla düşünüyorum kendimle ilgili.. Bugün aklıma takılan şeyim ise anlayışlı olmam oldu. Söylesene bana, dünyada bunca anlayışsızlık, bunca anlayışsız insan varken, bana verdiğin bu anlayışlı olma hâli biraz fazla değil mi? Sen de biliyorsun bunu abarttığını bende. Cidden neden bu kadar fazla? Bir kısmını da başkalarına verseydin daha dengeli bir hayatım olabilirdi belki de. Meselâ, ben de insanlara sorun çıkarabilirdim ya da karşımdakinin kararına saygı göstermek yerine ona bir şeyler dayatabilirdim ya da "Nasıl istersen.." demezdim, ne bileyim isyan etmem gerektiği yerde, saygı göstermek yerine bağırıp çağırabilirdim.. Açıklasana bana, hayatı zorlaştıran biri mi yoksa kolaylaştıran biri olmak mı daha makbuldür yaşamda?

T: ...

K: Hep susuyorsun,  kızıyorum sana.. Beni de kendine benzettin, fazlaca sessizleştiğimi farkediyorum.. İyi ya da kötü olduğu konusunda net bir cevabım olmayan bir gelişme daha var gerçi. İçimden konuşmaya başladım.. Sen karar ver iyi mi kötü mü diye..

T: ...

K: Bazıları da senin gibi susar anlıyorum ben.. İzler sessizce, bakar akan yaşama.. Sonra ne mi olur? İnan bilmek istemiyorum. Daha doğrusu öğrenmemem daha iyi bir şey olur diye düşünüyorum.. Azıcığını al hadi şu anlayışımın.. Olmaz mı?

T: ...

K: Cem Yılmaz aşağıdaki şarkıyı çok güzel yorumlamış, bari onu dinle..

Dudu sevgi tasında gönül
Bir gençlik masasında
İkimiz arasında bu gönül
Ah bu gönül şarkıları



T: ...

K: Beğendin, hadi itiraf et.

T: (:

Ne o şaşırdınız mı?
Tanrı da güler..
İçinden..
Yorum Gönder