Ekim 22, 2012

"İçimden aşk fışkırıyor"

Herkes yazar da aşk için ben yazamaz mıyım? Yazarım elbet..

Bu sabah okuduğum birkaç güzel tweet beni aşka getirdi ve tabi şarkılar.. Önce bunları paylaşayım ki, aracılığımla ulaşabilecekleri yerlere ulaşsınlar.. Sahibi burada: https://twitter.com/sekerspeare

Demiş ki:

- Kimse kızamaz ki ona, saçma bir şarkıda hüzünlendi diye. Hem sen dürüst kadın, söyle; o akan sadık yaşların hepsi mi aynı sevgiliye?

- Özlemekten uyanamadım bu sabah.

Ne kadar da yalın ifadeler.. 
Ve gerçek.. 
Siz farkında mısınız bilmiyorum ama gün geçtikçe artıyor güzel ifadeler.. Umut artıyor bununla beraber..

Aşık olmak mı gerekir aşkı yazmak için? Aşkı yazan Nazım, Cemal Süreya, Attila İlhan, Can Yücel, Ahmed Arif, Rumî, Şems,.. aşık mıydı yazarken?
Allah'ım neden hepsi erkek?! :))
Sahi neden hep erkekler yazmış aşkı? :) (Belki de benim bilgim dahilinde değildir diğerleri)

Aşkı tanımlamaya çalışırız ya hep, amacımız sadece benimkisi daha büyük, daha yüce, daha derin yarışması sanırım. Ne kazanacaksak?! İlle de tanım gerekiyorsa "güzel" olmalı bence, "aşk: güzel". 

İnsanın içinden kırmızıya bulanmak geliyor.

Aşk: Karmen

İnsanın içinden gülümsemek geliyor.

Aşk: Tebessüm

İnsan içinden ışıldıyor.

Aşk: Işıltı

İnsanın içinden kendini bırakmak geliyor.

Aşk: Teslimiyet

Şu ifadelere baksanıza hepsi güzel.. Çünkü:

Aşk: Güzel

Edebi Bir Aşk

.............
sen hiç heyecanlanmazsın, değil mi? , dedi 
ama o gece tepelerde epeyce heyecanlandım, 
ve onunla iki-üç kere daha buluştum 
şiirlerinin bazılarında yardımcı oldum 
ve dilini boğazımın yarısına kadar soktu 
ama ondan ayrıldığımda 
hâlâ bakireydi 
ve berbat bir şair. 
düşünüyorum da bir kadın açmamışsa bacaklarını 
35 yıl 
iş işten geçmiştir 
aşk için de 
şiir için de.

Charles Bukowski

Yanılıyor olabilir misin ki?


Bazıları aşktan dem vursun..
Bazıları aşktan dert yansın..
Ama aşk; hep olsun..
Hep aşk olsun..
Allah aşkına siz susun da hep aşk konuşsun..
Yorum Gönder